و را در گوگل جستجو کرد , تبلیغ شما را در بلاک سمت چپ ، راست و ... نمایش بدهد , اما این تنها یک دید جزئی نگرانه بود چون که سیستم تبلیغات در گوگل بسیار oogle Analytics شده و به در منوی سمت چپ سایت ، مراحل زیر را طی نمائید :
گوگل از عوامل بسیار متفاوتی استفاده می کنند که "سیگنال" نام دارند. این سیگنال ها برای تشخیص کیفیت محتوا استفاده می شوند. این سیگنال ها و اثربخشی هر کدام کاملا مخفی نگه داشته می شوند. اما نگران نشوید. زیر تولید کنندگان محتوا در تاریکی قدم بر نمی دارند. این مقاله بخشی از عوامل و تأثیرگذاری هر کدام را برای شما توضیح خواهد داد. بسیار مهم است که بعد از خواندن این مقاله نه تنها به راهنمای کیفیت محتوای گوگل توجه کنید، بلکه آن را به عنوان بخشی درونی از تولید محتوای اینترنتی بکار گیرید. سئو همه چیز من و شما شده است.( اگر نمی دانید سئو چیست اینجا کلیک که سایت شرکت در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه می کند. اما محتوای مفید می تواند به سوالاتی پاسخ دهد که وب سایت شما به آنها پاسخ ندارد است. در ضمن بازنگری و تحلیل محصولات و خدمات و پیشنهادات در مورد روش استفاده نیز از محتوای مفید محسوب می شوند. محتوای مرتبط شامل یک بازنگری، توسعه محتوای قبلی یا شاید پاسخ به سوالات سطحی تر می شود. این محتوا معمولا به سوالات ساده و معمولی افراد در مورد خدمات و محصولات جواب می دهد. محتوای بی ربط مشخصا محتوایی است که هیچ ربطی به عبارت کلیدی جست و جو شده ندارد. این سازمان های ثالث به طور دستی با اسپم ها مبارزه مده نمائید . مثلا یک تگ به نام سئو ایجاد کنید ( که البته کاربر لینک را مشاهده نکند و لینک محتوا را بر اساس تگ نمایش دهید )و مقاله هایی که در مورد سئو می باشند را مقدار تگ سئو به آن ها بدهید تا مقالات مرتبط در زیر آنها نمایش دهد . دکمه های اشتراک گذاری را در قسمتی از هر مقاله خود قرار دهید . امروزه دیگر بسیاری از افراد ، اکانت گوگل پلاس و یا توئیتر خود را همواره انلاین می کنند و در حین انلاینی در این شبکه های اجتماعی وارد سایت شما می شوند و به صورت تصادفی روی دکمه پلاس وان و ... کلیک می کنند ، . درست است که این ها همه فیلتر هستند ولی باز هم خوب اکه سایت شرکت در مورد محصولات یا خدمات خود ارائه می کند. اما محتوای مفید می تواند به سوالاتی پاسخ دهد که وب سایت شما به آنها پاسخ ندارد است. در ضمن بازنگری و تحلیل محصولات و خدمات و پیشنهادات در مورد روش استفاده نیز از محتوای مفید محسوب می شوند. محتوای مرتبط شامل یک بازنگری، توسعه محتوای قبلی یا شاید پاسخ به سوالات سطحی تر می شود. این محتوا معمولا به سوالات ساده و معمولی افراد در مورد خدمات و محصولات جواب می دهد. محتوای بی ربط مشخصا محتوایی است که هیچ ربطی به عبارت کلیدی جست و جو شده ندارد. این سازمان های ثالث به طور دستی با اسپم ها مبارزه م