انجام سئو,سئوی قالب

انجام سئو,سئوی قالب,انجام سئو

انجام سئو,سئوی قالب

انجام سئو,سئوی قالب,انجام سئو

بازاریاب های اینترنتی را تشویق کرده تا " کیفیت محتوای خود را بالا ببرند"، مخصوصا از نظر قبول پست های مهمان. ( اگر نمی دانید پست مهمان چیست اینجا کلیd Stuffing باشد . طولی نخواهد کشید که گوگل متوجه کار شما شود. البته این رو باید بگم که اگر در یک کلمه رقیبی وجود نداشته باشد و یک وب سایت Keyword Stuf

کی و ... امروزه برای گوگل مهتر از pagerank است . ارتباط بین موضوع وب سایت ، متن ، متن anchor ، همه چیز برای گوگل مهم است و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد . ارتباط می تواند یک فرصت جدید برای وب سایت شما باشد . اینجاست که مرغ مگس خوار گوگل همانند اژدها ( بروسلی!!! ) وارد می شود و تمایز ها را تشخیص می دهد . می فهمد که کلمه "رم کامپیوتر" با "رام کامپیوتر" متفاوت است و یا اینکه این دو به یکدیگر مرتبط اند ... هیچ راه میانبر کوتاهی مثل لینک بیلدینگ وجود ندارد ! اما این را بدانید که این فرایند و سئو سخت و بسیار زمان بر است . اگر در سال 2014 برااست که سئو همان سئوی گذشته است با این تفاوت که کمی بیشتر باید روی لینک بیلدینگ و بازاریابی محتوا فوکوس کنید . پیج رنک گوگل ، یکی از فاکتور های الگوریتم گوگل می باشد که برای اندازه گیری اهمیت یک صفحه در رابطه با دیگر صفحات موجود در فهرست موتور جستجو استفاده می شود. پیج رنک از مفهوم لینک ها به عنوان فاکتوری در رتبه بندی استفاده می کند . صفحه ای که بیشتر به آن مراجعه می شود ، احتمالا اهمیت بالاتری دارد ، و در نتیجه رتبه بالاتری را کسب می کند.هر صفحه ای که به صفحه ای دیگر لینک می شود ، رتبه صفحه مقصد را افزایش می دهد .مقادیر Page Rank تنها چند بار ط با کلمات کلیدی می باشد. یعنی شما تبلیغی را که به کاربران نمایش داده اید دقیقا همان چیزی است که کاربران دیده اند . فرض کنید که تبلیغ سئو و بهینه سازی کرده اید ولی زمانی که کاربر وارد سایت شما می شود ، موضوع دیگری را مشاهده می کند . و این اصلا خوب نیست . باید تلاش کنید که Quality Score خود را بالا ببرید.در این مثال توضیح واضح از Quality Score را به شما نشان خواهیم داد فرض کنید که کاربری به دنبال "جوراب راه راه" در گوگل می گردد و زمانی که این کلمه را جستجو می کند , سیستم تبلیغاتی گوگل , گزینه (هایی) را برای آن نمایش می دهد ؛ زمانی که این کارکیفیت ارائه کنید. نوشتن چیزی که قبلا رقبای شما در مورد آن مقاله نوشته اند، هیچ سودی نخواهد داشت، مگر اینکه مطلب شما ارزشی را به موضوع اضافه کند. استفاده کردن از محتوای رقبا و ایجاد کمی تغییر کوچک در آن، حتی می تواند عواقب مضر نیز به همراه داشته باشد. آیا تلاش مداوم برای تمایز پیدا کردن در کیفیت، بدین معناست که شما باید تنها بر اخباردزدی، تمرکز کرده یا اینکه تنها بر محتوایی تمرکز کنید، که تا به حال پوشش داده نشده است؟ نه، این تنها راه شما نیست. اما این راه ها باعث افزایش ارزش به محتوا می شوند. این محتوای ارزشمند بازتاب دهنده صدا و شخصیت شرکت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.