انجام سئو,سئوی قالب

انجام سئو,سئوی قالب,انجام سئو

انجام سئو,سئوی قالب

انجام سئو,سئوی قالب,انجام سئو

محتوای تکراری

ن به نمایش داده نشود ، و تبلیغات شما فقط در نتیجه جستجوی گوشی های نوکیا به نمایش در می آید. همانطور که از نام call to action معلوم است ، call to actioدر صورتی هم که شما در تلاش باشید که میزان لینک خود را نسبت به محتوای خود زیاد کنید انباشتگی به وجود می آید در این صورت این لینک ها استاف شناخته می شون

ود را از دست خواهید داد و درضمن ux سایت خود را نیز خراب کرده اید . عناوین صفحات یا مقالات شما باید کاملا طبیعی و روال عادی داشته باشد تا موتورهای جستجو و هم خوانندگان وب شما ،از آنها لذت ببرند . در قسمت زیر یک نمونه Keyword Stuffing را بیان کرده ایم، هم فارسی و هم انگلیسی : لینک های داخلی بسیار کاربردی و منفعت رسان هستند اما باید کمی برنامه ریزی شده این لینک ها بدست آیند، مثلا شما همین امروز یک وب سایت را اپلود کرده اید و در همان روز 100 لینک برای آن خریده اید، این امر یک کار تماما ریسک است ... به عبارتی دیگر اهسته و پیوسته بروید ... قرار دادن لینک هایی به تعداد زیاد در قسمت فوتر وب سایت می تواند شما را در معرض یک خطر بزرگ به نام Over-Optimization قرار دهد . و بدتر از آن این است که همه لینک ها یا اکثر لینک ها به یک متن و anchor باشند . گوگل این امر را نه تنها یک کار طبیعی نمیداند بلکه آن را کاری می دانید که عاقبت آن باید پنالتی باشد. پیشنهاد میکنم که اگر میخواهید این کار را روی یک وب سایت تست نمایید ، اصلا این کار را انجام ندهید ، چون گروه وب برندینگ این کار را انجام داده است و نتیجه آن پنالتی بود به عبارتی دیگر :" گشتم نبود، نگرد، نیست!!! " متن اصلی هم همانند عناوین مقالات نبایده نمائید . مثلا یک تگ به نام سئو ایجاد کنید ( که البته کاربر لینک را مشاهده نکند و لینک محتوا را بر اساس تگ نمایش دهید )و مقاله هایی که در مورد سئو می باشند را مقدار تگ سئو به آن ها بدهید تا مقالات مرتبط در زیر آنها نمایش دهد . دکمه های اشتراک گذاری را در قسمتی از هر مقاله خود قرار دهید . امروزه دیگر بسیاری از افراد ، اکانت گوگل پلاس و یا توئیتر خود را همواره انلاین می کنند و در حین انلاینی در این شبکه های اجتماعی وارد سایت شما می شوند و به صورت تصادفی روی دکمه پلاس وان و ... کلیک می کنند ، . درست است که این ها همه فیلتر هستند ولی باز هم خوب اسایت شما رونق دارند و سطح ترافیک شما طی دوره ای از زمان رو به افزایش بوده است و اگر مکالمات در سایت فعال تر و موثر تر می شوند، می توانید بگویید که در مسیر درست قرار دارید. اما چطور در مسیر درست قرار می گیرید؟ شما باید بیشترین تلاش خود را بکار برید. اگر می خواهید ترافیک مناسبی از موتورهای جست و جو به سایت خود جلب کنید، بدون توجه به اینکه چه تغییراتی رخ داده و اینکه از چه روش لینک بیلیدینگی استفاده می کنید، سایت شما باید کانالی باشد که از طریق آن اطلاعات مناسبی رد و بدل می شوند. بسیاری از سئو کار ها پیش بینی کرده اند که لینک بیلدینگ موثر به نو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.