بهتر است در ابتدا شما را با چند اصلاح تبلیغاتی آشنا سازیم توجه کنید که این اصطلاحات در امر تبلیغات کلیکی بسیار مهم هستند و بهتر است اول با آن ها آشنار اینترنت برای کاهش رتبه سایت شما و نمایش سایت خود در رتبه های بالاتر صفحه نتایج گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر انجام میدهند.
اط را دوست دارد، پس می توانید با خیال راحت از پست مهمان استفاده نمائید. گوگل پست مهمان را دوست دارد و به لینک های درون آن ، ارج و قربی می دهد ولی باید از افراط در آن جلوگیری کرد ، اما اگر می خواهید افراط کنید ، سعی کنید لینک های دریافتی از آن را nofollow کنید ، در غیر اینصورت ، الگوریتم پنگوئن گوگل که متخصص شناختن اسپمر ها ست ، شما را پنالتی می کند. پست مهمان یکی از بهترین روش هایی است که میتوانید همانند یک سپم باشید ولی اسپمر شناخته نشوید. بهینه سازی و ارتقا رتبه وب سایت در گوگل امری تدریجی است. شما هم تدریجی کار کنید Breadcrumbs ، یکی از قابنتشر کنید ، ما کاری میکینی تمام کره زمین آن را بشناسند" و یا جملات شبیه به این... حتما تا به حال این جمله را در گوگل دیده اید ؟ See your ad here (تبلیغات خود را اینجا مشاهده کنید) با استفاده از همین جمله کوتاه ، بسیاری از کاربران و حتی کمپانی ها ، بازهم چه ایرانی و چه خارجی جذب می شوند تا تبلیغ خود را اینجا مشاهده کنند. گوگل دقیقا به این جمله فکر کرده است و سپس آن را در صفحه خود قرار داده است ، کاربر وقتی احساس می کند آیا می شود تبلیغ من در گوگل باشد ، جذب می شود که حتما تبلیغ خود را در گوگل مشاهده کند ، فقط با یک جمله ساده...Call To Actions هاظر بگیرید :ارتباط و عمل ، این دو اصل اثرات کمپین های تبلیغاتی شما را افزایش می دهد .گروه تبلیغاتی شما باید دارای کلمات کلیدی مرتبط به یکدیگر و آگهی مربوط به خود باشد ، تبلیغ یا تبلیغات شما باید به یک صفحه مربوط به تبیلغ مورد نظر لینک شود یا به عبارتی هر کدام از تبلیغات باید دارای صفحه و آدرسی منحصر به فرد باشند ، همچنین توجه به عنوان URL در این بخش بسیار مهم است ، همواره سعی کنید عنوان هر صفحه ، مربوط به کالای مورد نظر باشد ، به تصویر زیر نگاه بیندازید :همانطور که تصویر را ملاحظه نمودید ، در قسمت اول ، یک گروه تبلیغاتی با آدرس MountainBikesایاشد. امروز مت کاتز با ویدئوی جالبی دیگر ، نکته ی مهمی دیگر را در امر سئو یا بهینه سازی پاسخ خواهد داد. سوالی جالب از نیویورک پرسیده شده است که آیا لینک های استثنایی و محتوای معولی بهتر است یا محتوای استثنایی با لینک های معمولی؟ من همینجا سوال شما رو متوقف میکنم گوگل همیشه بین اعتبار و مناسبیت سبک و سنگین میکند برای ارائه بهتر برای جستجو در کلمات گاهی اوقات یک محتوایی ممکن است که در تمام سایت ها همانند اسپم دیده شود همانند اخبار ، اخبار معمولا در سراسر دنیا یکی است برای همین ممکن است همه سایت ها آن را پخش کنند در اینصورت دیگر میزان اعتبار مهم ن